Föreningen är öppen för hunduppfödare med kennel och medlem i SKK/FCI. Medlem kan vara endera helbetalande enskild medlem eller familjemedlem. Om flera personer i samma familjehushåll är medlemmar i föreningen behöver endast en av dessa betala hel medlemsavgift. Övriga medlemmar betalar av årsmötet fastställd familjemedlemsavgift.

Medlemsavgift, fullbetalande medlem: 200:-/år

Familjemedlem: 100:-/år

Betalning sker till något av nedanstående konto. Ange namn, adress, email samt Kennelnamn vid betalningen

Bankgironummer:5840-7552
Kontonummer: 8334-3, 393248704-8
Swish:123 1517 861

För att du ska få tillgång till din medlemssida, går du in under fliken ”medlem SHF – logga in” som du finner på startsidan, eller klicka här för att komma direkt till medlemssidan.

Klicka sedan på ”registrera” & fyll i dina uppgifter.

När vi mottagit din betalning samt fått in din ansökan om medlemskap, kommer vi att godkänna dig. Du har sedan fri tillgång till medlemssidan och dess förmåner.